“ Åben for kørsel af GRENE
til Skt Hans bål på Navet i perioden 17/4-7/6” 1: Husk at stakke grenene, så vi får et flot, højt bål ! 2: Husk at lukke lågen pga. løsgående får! Både ved indkørsel såvel som udkørsel til Navet. Vh. Borgerforeningen
16. april 2026